• Franco levering in Nederland vanaf € 395,-
  • Binnen 2 werkdagen verzonden

Algemeen

Hoe word ik klant bij Meekes en hoe kan ik mij registreren?

Je kunt je hier registeren bij ons. Let op, om je te registeren dien je over een geldig BTW nummer te beschikken.

Ik kan niet meer inloggen, wat moet ik doen?

Als je je wachtwoord bent vergeten dan kun je je deze hier opvragen. Kun je dan nog niet inloggen of weet je niet meer met welk e-mailadres je een account hebt aangemaakt. Neem dan even contact met ons op, dan regelen we samen dat je weer in kan loggen.

Wat kost een bepaald product en hoe kan ik de prijzen van Meekes inzien?

Om de prijzen van onze producten in te kunnen zien heb je een account nodig. Een account kun je aanmaken op deze pagina.

Partij aanbieden

Ik zou graag een partij aan willen bieden, hoe bied ik deze bij Meekes aan?

Je kunt je producten via het formulier aanbieden op onze site.

Bestellen

Kan ik als particulier ook bij Meekes kopen?

Helaas is het bij Meekes niet mogelijk om als particulier inkopen te doen. Meekes richt zich uitsluitend op zakelijke klanten.

Is er bij Meekes een minimale bestelwaarde?

Ja, de minimale bestelwaarde in de webshop en in de Trade Market is € 200,- ex. BTW.

Wat zijn minimale bestelhoeveelheden bij Meekes?

Onze minimale bestelhoeveelheden variëren afhankelijk van het product. Om de beste prijzen te kunnen bieden, hanteren we vaak een minimale afname. Deze kun je vinden op de productpagina.

Kan ik ook een complete partij kopen?

Ja, dit kan. Op de productpagina, vind je de knop "Hele partij kopen? Vraag om de scherpste prijs" waarmee je een aanvraag kunt doen om een complete partij te kopen tegen onze beste prijs.

Kan ik ook producten reserveren?

Nee, het is niet mogelijk om producten te reserveren bij ons.

Kan ik een monster aanvragen van een product?

Helaas is het niet mogelijk om een monster aan te vragen van een product. Je kunt wel al onze producten bekijken in de Trade Market in Winterswijk.

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Zodra jouw bestelling geplaatst en betaald is, is het soms nog mogelijk om deze te wijzigen. De bestelling wordt namelijk snel verwerkt, ingepakt en verzendklaar gemaakt. Wil je toch nog wat wijzigen? Neem dan na het plaatsen van de bestelling zo snel mogelijk contact met ons op via +31 573 - 450 400.

Wanneer en hoe ontvang ik de factuur?

De factuur ontvang je per mail als je bestelling verzonden is.

Kan ik producten retourneren?

De door jou verkeerd bestelde producten kunnen wij helaas niet terug nemen. Als er echter sprake is van een probleem met je bestelling, zoals een defect of beschadigd product, neem dan binnen de aangegeven termijn contact met ons op.

Bezoek ons

Heeft Meekes nog een Cash & Carry?

Na onze verhuizing hebben wij geen Cash & Carry meer. Vanaf heden ben je van harte welkom in onze Trade Market. Klik hier voor meer informatie over de Trade Market.

Kan ik de Trade Market bezoeken zonder een afspraak te maken?

Een afspraak maken om onze Trade Market te bezoeken is niet nodig. Je bent van harte welkom tijdens onze reguliere openingstijden.

Levering

Vanaf welk bedrag leveren jullie franco?

De verzendkosten verschillen per bestemmingsland net zoals het bestelbedrag voor franco verzending. Op deze pagina kunt u alle verzendinformatie vinden.

Wat is de levertijd voor bestellingen en hoe worden ze verzonden?

Bestellingen worden na ontvangst van de betaling doorgaans binnen twee werkdagen verzonden. Vervolgens worden de bestellingen na verzending de volgende werkdag geleverd in Nederland en Belgie (ma t/m vr). Alle leveringen worden door Dachser, Parcel International, Tielbeke, B. van Zuuk transport of met eigen transport uitgeleverd.

Naar welke landen verzend Meekes?

Voor verzendinformatie en een overzicht van de landen waarnaar Meekes verzendt, raden we je aan om deze pagina met verzendinformatie te bezoeken.

Kan ik goederen zelf af (laten) halen?

Ja, dat kan. Aan het einde van het bestelproces, bij de afleveropties, kun je aangeven dat je je bestelling af wilt halen. Voor het afhalen van bestellingen ben je van harte welkom in onze Trade Market in Winterswijk.

Wat doe ik als mijn bestelling niet compleet geleverd is, niet geleverd is of als er sprake is van breuk?

Indien je bestelling niet geleverd is, niet compleet geleverd is of als er sprake is van breuk dan dien je dit binnen vijf werkdagen schriftelijk of via e-mail (support@meekestrade.com) te melden. Bij breuk ontvangen wij bij deze mail graag direct foto's van de producten. Na de schriftelijke melding, ontvang je van ons een bevestiging. Indien wij jouw klacht erkennen, bespreken wij met jou de oplossing.

Overig

Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe producten en aanbiedingen van Meekes?

Je kunt op de hoogte blijven van nieuwe producten en aanbiedingen van Meekes door je aan te melden voor onze nieuwsbrieven op deze pagina.

Is het mogelijk om afbeeldingen en teksten van Meekestrade.com te gebruiken voor mijn webshop?

Uiteraard helpen wij je graag om meer omzet te realiseren, onder meer via internet. Meekes heeft het copyright op bijna alle afbeeldingen & alle teksten. Wil je checken of een afbeelding beschikbaar is om voor jouw online webshop te gebruiken? Neem contact op met support@meekestrade.com.

Ik heb een vraag die hier niet tussen staat. Hoe neem ik contact met jullie op?

Op onze contactpagina vind je de verschillende contactmogelijkheden om met ons in contact te komen

Overige

Cookie instellingen

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Op de cookiepagina kun je altijd je instellingen weer wijzigen. Privacy Statement | Naar cookiepagina