FAQ

Waarom kan ik geen prijzen zien?

Indien u een account aanmaakt op onze website onder het kopje "mijn account", zullen wij de groothandelsprijzen aanzetten. Binnen 24 uur kunt u dan alle prijzen zien en online bestellen.

Zijn de prijzen op de website exclusief btw?

Ja, al onze prijzen zijn exclusief btw.

Kunnen wij intracommunitair leveren?

Ja, voor intracommunitaire leveringen (buitenland) hebben wij uw BTW-nummer nodig, zodat wij op 0% BTW tarief kunnen leveren.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling kunt u bij voorkeur plaatsen via onze website, e-mail (info@partijgroothandel.nl) of telefoon 0031 (0)573-450400.

Wanneer kan ik een bestelling plaatsen?

Via internet en e-mail, kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag een bestelling bij ons plaatsen. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag, van 9.00u tot 17.00u.

Hoe levert Partijgroothandel.nl ?

Alle leveringen worden door Dasher, Parcel international, BBT, Koeriers Service Oost of eigen transport uitgeleverd.

Levertijd?

Na ontvangst van de betaling, wordt doorgaans de bestelling binnen 48 uur verzonden.

Is er bij Partijgroothandel.nl een minimaal bestel bedrag?

Ja, ons minimale bestelbedrag is € 50,-

Is het mogelijk om afbeeldingen en teksten van Partijgroothandel.nl te gebruiken voor mijn webwinkel?

Uiteraard helpen wij u graag om meer omzet te realiseren, onder meer via Internet. Partijgroothandel.nl bezit het copyright op de afbeeldingen en teksten op de Partijgroothandel.nl website. Graag stellen wij deze afbeeldingen en teksten ter beschikking. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Kan ik goederen zelf af (laten) halen?

Ja, dat kan. U bent van harte welkom in onze showroom en magazijn in Eibergen

Kan ik goederen retourneren?

Door u verkeerd bestelde artikelen kunnen wij helaas niet terug nemen.
Indien u een artikel ontvangt dat niet overeenkomt met uw bestelling of een defect artikel ontvangt, dan dient u dit binnen vijf werkdagen schriftelijk of via e-mail sales@partijgroothandel.nl. te melden.
Na de schriftelijke melding, ontvangt u van ons een bevestiging. Indien wij uw klacht honoreren, kunt die artikelen dan per omgaande, deugelijk verpakt en onder vermelding van het retournummer, naar ons toesturen. Artikelen welke zonder retournummer geretourneerd worden zullen niet in behandeling genomen worden.