Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X

Veelgestelde vragen

Kan Partijgroothandel.nl intracommunautair leveren?

Ja, voor intracommunautair leveringen (buitenland) hebben wij jouw BTW-nummer nodig, zodat wij op 0% BTW tarief kunnen leveren.

Kan ik goederen retourneren?

De door jou verkeerd bestelde artikelen kunnen wij helaas niet terug nemen.

Indien je een artikel ontvangt dat niet overeenkomt met jouw bestelling of een defect artikel ontvangt, dan dien je dit binnen vijf werkdagen schriftelijk of via e-mail sales@partijgroothandel.nl te melden. Graag ontvangen wij bij deze mail direct foto's van de artikelen.

Na de schriftelijke melding, ontvang je van ons een bevestiging. Indien wij jouw klacht honoreren, bespreken wij met jou de oplossing.

Krijg ik het Cash & Carry pasje thuis gestuurd?

Nadat wij al jouw gegevens ontvangen hebben, ontvang je daarvan een mail. Het pasje is daarna af te halen bij jouw eerste bezoek bij de informatiebalie in onze Cash & Carry.

Is er bij Partijgroothandel.nl een minimale bestelwaarde?

Ja, ons minimale bestelwaarde op de website is € 200,-. Bij ons in de Cash & Carry hebben wij een minimale bestelwaarde van € 50,-.

Is het mogelijk om afbeeldingen en teksten van Partijgroothandel.nl te gebruiken voor mijn webwinkel?

Uiteraard helpen wij je graag om meer omzet te realiseren, onder meer via Internet. Partijgroothandel.nl bezit het copyright op de afbeeldingen en teksten op de Partijgroothandel.nl website. Graag stellen wij deze afbeeldingen en teksten ter beschikking. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Staat de foto niet meer online? Stuur een mail naar sales@partijgroothandel.nl

Kan ik goederen zelf af (laten) halen?

Ja, dat kan. Je bent van harte welkom in onze Cash & Carry, showroom en magazijn in Eibergen.

Ontvang ik een track and trace van mijn verzonden bestelling?

Ja, van je pakket- of palletzending ontvang je een mail met de track and trace.

Wat is de verwachte levertijd van de bestelling?

Na ontvangst van de betaling, wordt doorgaans de bestelling binnen 48 uur verzonden.

Wanneer kan ik een bestelling plaatsen?

Via internet en e-mail, kan je 7 dagen per week, 24 uur per dag een bestelling bij ons plaatsen. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00u tot 17.00u.

Hoe levert Partijgroothandel.nl?

Alle leveringen worden door Dachser, Parcel international, Tielbeke, B. van Zuuk transport of eigen transport uitgeleverd.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling kan je bij voorkeur plaatsen via onze website, e-mail (sales@partijgroothandel.nl) of telefoon +31 573-450 400.

Zijn de prijzen op de website exclusief btw?

Ja, al onze prijzen zijn exclusief btw.

scrolltop
Cookie instellingen

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Op de cookiepagina kun je altijd je instellingen weer wijzigen. Privacy Statement | Naar cookiepagina

Accepteren Weigeren