Veelgestelde vragen
Algemeen
Je kunt je hier registeren bij ons. Let op, om je te registeren dien je over een geldig BTW nummer te beschikken.
Als je je wachtwoord bent vergeten dan kun je je deze hier opvragen. Kun je dan nog niet inloggen of weet je niet meer met welk e-mailadres je een account hebt aangemaakt. Neem dan even contact met ons op, dan regelen we samen dat je weer in kan loggen.
Uiteraard helpen wij je graag om meer omzet te realiseren, onder meer via internet. Meekes heeft het copyright op bijna alle afbeeldingen & alle teksten. Wil je checken of een afbeelding beschikbaar is om voor jouw online webshop te gebruiken? Neem contact op met support@meekestrade.com.
Bestellen
Helaas is het niet mogelijk om een monster aan te vragen van een product. Je kunt wel al onze producten bekijken in de Trade Market in Winterswijk.
De door jou verkeerd bestelde producten kunnen wij helaas niet terug nemen. Als er echter sprake is van een probleem met je bestelling, zoals een defect of beschadigd product, neem dan binnen de aangegeven termijn contact met ons op.
Nee, het is niet mogelijk om producten te reserveren bij ons.
De factuur ontvang je per mail als je bestelling verzonden is.
Ja, de minimale bestelwaarde in de webshop en in de Trade Market is € 200,- ex. BTW.
Helaas is het bij Meekes niet mogelijk om als particulier inkopen te doen. Meekes richt zich uitsluitend op zakelijke klanten.
Bezoek
Na onze verhuizing hebben wij geen Cash & Carry meer. Vanaf heden ben je van harte welkom in onze Trade Market. Klik hier voor meer informatie over de Trade Market.
Een afspraak maken om onze Trade Market te bezoeken is niet nodig. Je bent van harte welkom tijdens onze reguliere openingstijden.
Levering
De verzendkosten verschillen per bestemmingsland net zoals het bestelbedrag voor franco verzending. Op deze pagina kunt u alle verzendinformatie vinden.
Bestellingen worden na ontvangst van de betaling doorgaans binnen twee werkdagen verzonden. Vervolgens worden de bestellingen na verzending de volgende werkdag geleverd in Nederland en Belgie (ma t/m vr). Alle leveringen worden door Dachser, Parcel International, Tielbeke, B. van Zuuk transport of met eigen transport uitgeleverd.
Indien je bestelling niet geleverd is, niet compleet geleverd is of als er sprake is van breuk dan dien je dit binnen vijf werkdagen schriftelijk of via e-mail (support@meekestrade.com) te melden. Bij breuk ontvangen wij bij deze mail graag direct foto's van de producten. Na de schriftelijke melding, ontvang je van ons een bevestiging. Indien wij jouw klacht erkennen, bespreken wij met jou de oplossing.
Ja, dat kan. Aan het einde van het bestelproces, bij de afleveropties, kun je aangeven dat je je bestelling af wilt halen. Voor het afhalen van bestellingen ben je van harte welkom in onze Trade Market in Winterswijk.
Inkopen
Je kunt je producten via het formulier aanbieden op onze site.
Overige
Op onze contactpagina vind je de verschillende contactmogelijkheden om met ons in contact te komen